בדיקת דם מיקרוסקופית – האם התזונה שלך נכונה?

בדיקת דם מיקרוסקופית – האם התזונה שלך נכונה? 2016-01-21T16:39:58+00:00

בדיקת דם מיקרוסקופית – בריאות בעין המיקרוסקופ


תמונת דם מיקרוסקופית – בריאות בעין המיקרוסקופ האם יש לך נטייה ל: עודף משקל? שפעות? אלרגיות? סכרת? לחץ דם? מחלות כרוניות? האם אתה חש: עייפות? חוסר באנרגיה? מתח? כאבים? ולא מבין את הגורמים לכך!

 

האם היית רוצה לקבל תמונה עדכנית וברורה על בריאותך, על מצב המערכת החשובה בגופך – מערכת הדם.
באמצעות מיקרוסקופ ייחודי (Bright field & Faze contrast) וטיפת דם מהאצבע מתאפשרת הצצה אל נוזל החיים – מערכת הדם. מערכת הדם משקפת את מצב בריאותנו ומנגד את התנאים המאפשרים התפתחות מחלות וסימפטומים.

 

באפשרות תמונת דם מיקרוסקופית ניתן לקבל מידע כמו:
– איכות ותפקוד הכדוריות האדומות.
– בריאות מערכת החיסון.
– איכות נוזל (פלזמה) הדם.
– הימצאותם של פיטריות, כנדידה ופתוגנים בדם.
– תהליכי קרישה בדם.
– השלכות התזונה וחוסר של מרכיבי תזונה על מערכת הדם.
– יעילות תוכנית טיפולית (כדורים, תוספים) על מערכת הדם.
– אי ספיקה של המעי.
– חוסר בנוזלים, מינרלים, ושמנים בגוף.
– רגישויות למזון.

תמונת דם מיקרוסקופית מאפשרת גילוי ליקויים שבועות ואף חודשים לפני הופעת הסימפטומים והופעתם בבדיקת דם! בדיקת דם מעבדתית (ספירת דם) המבוצעת באופן ממוחשב, כשמה כן היא, מתקבל מידע כמותי כמו מספר התאים האדומים והלבנים.

 

ספירת דם הינה חשובה אך אינה מספקת מידע חיוני והכרחי כמו רמת תפקודם ואיכותם של תאי הדם והתנאים בהם הם חיים. מידע חשוב זה מתקבל אך ורק מתוך הסתכלות ישירה, דרך מיקרוסקופ והערכה מקצועית ל בריאות הדם. Dr. Robert Young מיקרוביולוג ותזונאי הנחשב למומחה בקנה מידה עולמי שכלל ופיתח במשך 25 שנים את חקר הדם דרך המיקרוסקופ ומצא:
– ששבריאות הדם קובעת את בריאות גופנו.

 

– ששבריאות הדם קובעת את בריאות גופנו.

– שבריאות הדם נקבעת על ידי בריאות הנוזל (פלזמה) שבו הם חיים. "כשהדגים חולים יש להחליף את המים" – שבריאות נוזל ותאי הדם נקבעת על ידי מה אנו אוכלים, נושמים, חושבים ומרגישים.

– שבריאות נוזל הדם נקבעת על ידי רמת ההגבה – Ph, הערך המודד את רמת החומציות בסיסיות.

– שרמת ה- Ph בדם צריכה להיות 7.365, דהיינו מעט בסיסי.

– שגופנו אמור לתפקד בסביבה בסיסית אך בתהליכי העיכול והמרתו לאנרגיה נוצר לכלוך – חומצה, וחומצה זו96293e0c925f92de56c6914376ca5605

אם לו מסולקת מגופנו גורמת לזיהומו ולפגיעה בתפקודו .

תמונת דם מיקרוסקופית כוללת שני חלקים: תמונת דם חי (Live Blood) ותמונת דם יבש (Dry Blood) . בתמונת דם חי, טיפת דם מאצבע מונחת על מיקרוסקופ ודרך מצלמה המותקנת בראשו ניתן לצפות על צג המחשב את מצב מערכת הדם.- שה- Ph מכתיב את כל הפעולות המטבוליות של הגוף וכל סטייה ב-Ph ובעיקר חומציות יתר, תגרור תגובות תיקון של הגוף ואלו המחלות והסימפטומים. תמונת דם מיקרוסקופית מאפשרת הצצה אל המערכת המכתיבה את בריאותך!

 

4338c67d2f915a2f62027b15740685d2תמונת דם מיקרוסקופית תמונה זו מייצגת תאי דם בריאם. תאי הדם עגולים, סימטריים ואחידים בגודלם. תאי הדם מופרדים (זאת כתוצאה מהמטען השלילי הקיים במעטפת התאים) ובכך מתאפשרת זרימה תקינה בתוך נימי הדם. נוזל הדם נראה נקי מלכלוך

 

 

 

 

 

9dbafa735e7e75a5b02761171389f828תאי הדם גם דבוקים וזאת כתוצאה מחומציות יתר. בחומציות מאבדים תאי הדם את המטען החשמלי ובכך נדבקים אחד לשני. בהגיעם בדבוקה, יתקשו כדוריות הדם לעבור בתוך נימי הדם שם הם עוברים אחד אחד. כתוצאה תפחת יכולת הדם לשנע את החמצן אל רקמות הגוף. בנוסף, ניתן לראות שקע בכדוריות המעיד על חוסר בנוזלים.

 

 

 

 

21405330a0a1d111fd25b672999b48c0הצטברות של פסולת בדם. בגוש פסולת זה מרוכזים: קנדידה, בקטריות למיניהם, גבישי חומצה וליכלוך. גושים אלו מהווים מכשול לזרימה התקינה של תאי הדם.

 

 

 

 

 

 

 

98092932706c1ccc221dd4683fa412e8התנאים שבהם תאי הדם חיים- "כשהדגים חולים יש להחליף את המים". בדם זה נראים קנדידה, בקטריות, קרישה ולכלוך. בתמונה זו גם נצפים תאי דם בהירים. מצב המעיד על חוסר בשומנים בגוף.

 

 

 

 

 

 

1ff1e01b9e3eda7a3271b0b8de02bef4בדיקת דם יבש (Mycotoxic Oxidative Stress Test ) נלקחים כ- 7 משטחים מטיפת דם ומאפשרים לדם להיקרש. ריכוזי חומצה מונעים קרישת דם ומצביעים על תהליכים דלקתיים וניוונים. הצלבת המידע משתי הבדיקות נותנת תמונה ברורה ועדכנית על מצב מערכת הדם ומנגד הסברים למצב בריאותינו. תהליך זה אינו נועד בכדי לאבחן (דיאגנוזה) אך המידע המתקבל הינו המידע החשוב ביותר הנדרש למניעת סימפטומים ומחלות. היכולת לראות בצורה ישירה ומוחשית ולקבל הסברים מפורטים ומקצועיים וכתוצאה הנחיות מעשיות יוצרים תחושה של אחריות ושליטה בבריאותינו.

 

דפוס קרישה של דם בריא. צבעו אדום עד ורוד. "רשת" הקווים השחורים נוצרת על ידי חלבון פיברין FIBRIN , המאפשר את קרישת הדם וזאת כדי למנוע דימומי דם. במקום בו קיימת רמת חומציות גבוהה, הדם לא ייקרש, מצב זה לרוב הינו גם מצב דלקתי. מיקומו על טיפת הדם יעד על מיקום, איזור הבעיה בגוף.

 

1454510fbf7dd9daa6a80215575857ceדפוס קרישה המעיד על חומציות יתר, במקום בו קיימים ריכוזי חומצה שם הדם לא ייקרש (אזורים לבנים). משנים של מחקר ד"ר יאנג מצא שקיימת תאימות בין מיקום אזורי החומצה בטיפת הדם למיקומם בגוף. כך שניתן בבדיקה פשוטה זו לראות היכן כרגע בגופך מצטברת החומצה, דלקת, וכתוצאה מה יהיו הסימפטומים הנלווים.

 

355f9a6ee6d801eaf7eadb06ac1bd092'SNOW STORM" השפעה מערכתית של חומציות יתר סיסטמית. מצב זה מעיד על רגישות יתר למזון או לתוספים. בנוסף אין רואים את "רשת הקרישה", מצב המעיד על ירידה בריכוזי המלחים בגוף. אחד התפקידים החשובים של המלחים בגוף זה בנטרול החומצה. כשהגוף חומצי לאורך זמן מתדלדלים מאגרי המלחים והמינרלים.

 

 

 

550feabff05c5294f98f12dcef3a091dגודלם, מיקומם ומספרם של אזורי אי-קרישה מעיד על שחיקה של המערכת האנדוקרינית. תהליך מתרחש עקב עומס יתר הנובע או מאימון-יתר, חוסר זמן התאוששות, מתח ותזונה לקויה (בעיקר חוסר במינרלים). תחושות הנלוות למצב זה: עייפות, שינה לא רגועה, אי-שקט וירידה כללית ברמת האנרגיה. כשתמונת הדם החי (Live blood) והדם היבש (Dry Blood) תקינים זו למעשה "תעודת אחריות" לבריאותינו. "הדם מראה את האמת, הדם אינו משקר".

 

כשתמונת הדם החי ותמונת הדם היבש תקינים זו למעשה "תעודת אחריות " לבריאותנו. הדם אינו משקר!