שיטת NSA

טיפול מהפכני בכירופרקטיקה שפותח לאחרונה מאפשר שחרור מתח מחוט השדרה ולא רק לחולייה בודדת כפי שנעשה עד היום.

טיפול בשיטת NETWORK SPINAL ANALYSIS NSA –  מפסיק את ההתנהלות המגננתית ומאפשר למוח דפוסים תפקודיים יעילים ורגועים יותר. הטיפול מתבצע באמצעות מגע עדין ומדויק בנקודות אסטרטגיות בחוט השדרה.

שיפור בכאבים

המתח הכרוני בשרירי הגב יורד, תפקוד החוליות משתפר והלחץ מהדיסק (פריצה) משתחרר. היציבה משתפרת, עמוד השדרה מתגמש ועומד בצורה יעילה בעומסי היומיום. המתח הגופני הפנימי נרגע ותפקוד המערכות הפנימיות משתפר: כך גם הנשימה, הלב ולחץ הדם, מערכת העיכול ועוד. מערכת החיסון מתחזקת והגוף מרגיש בריא יותר.

ירידהבמתח

המתח הרגשי\נפשי נרגע, משתפרת היכולת להתמודד עם מצבי חרדה, עצבנות, דיכאון, עייפות קשיי שינה וכו. הגוף מפתח דפוסים עצביים המאפשרים לזהות  ולשחרר מתח שנאגר בגוף ומשכלל את יכולת הריפוי העצמית. גמישות חוט השדרה תאפשר לך גמישות בחיים.

מטופלים מדווחים על ירידה והקלה משמעותית ב: כאבי ראש, מיגרנה, ססחרחורות, ורטיגו, טיניטוס. כמו כן הקלה בכאבי פרקים, פיברומיאלגיה (כאבי שרירים) ושיפור בתפקוד ומערכת העיכול. ירידה ברמת המתח, עצבנות ודיכאון. בכלל תחושה של רוגע ושלווה.

לא כואב לי, גם אני זקוק לטיפול? כאב הוא סימפטום שמעיד על ליקויים בתפקוד הגוף. יום לפני התקף הלב, האם היית בריא?!מרבית המחלות מתפתחות באופן הדרגתי ואנו לא חשים בכך.

אל תחכה לכאב, למחלה להתפרץ כדי לדעת שגופך זקוק לטיפול. הטיפול ב-NSA גורם לשיפור בתפקוד מערכת העצבים ובניהול מערכות הגוף והחיים.

פינת המחקר98548e07f2bc77050d5595ebd285dbe6

מחקר שנעשה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת קליפורניה והקיף 2,818 מטופלים בשיטת NSA ברחבי העולם, בדק את השפעת הטיפול בחמישה תחומים: בריאות גופנית (כאבים ומחלות), בריאות נפשית, התמודדות עם לחצים ומתחים, הנאה מהחיים ואיכות החיים הכוללת. על פי הנתונים שהתפרסמו בירחון הכירופרקטיקה בספטמבר 2000, 76% מהנבדקים דיווחו על שיפור משמעותי בכול הקטגוריות. מרבית המטופלים דיווחו כי בחרו להמשיךבטיפול גם לאחר היעלמות הסימפטומים הפיזיים הראשונים, מאחר שהרגישו, על פי עדותם, כי איכות חייהם ממשיכה להשתפר.

במחקר שהוצג בשנת 2003 בכנס בפראג, נבדקו 2,596 מטופלי NSA,שנשאלו על שינויים חיוביים שערכו בהרגלי הבריאות ואיכות החיים שלהם, כגון דיאטה ואימון גופני. ב- 65%מן המקרים אפשר היה להצביע על קשר בין הטיפול להרגלים החדשים שסיגלו הנשאלים לעצמם ועל שיפור באורחות חייהם.

גמישות חוט השדרה תאפשר לך גמישות בחיים – יכולת להתמודד עם עומסי ולחצי היום יום.

במהלך הטיפול אנו משלבים שיטות טיפול נוספות התומכות את תהליך ההבראה: – SRI – Somato Respiratory Integration : תרגילי נשימות אינגרטיביות המעצימות את התהליך הטיפולי ומשפרות את התנהלות מערכת העצבים. – תרגילי שיקום: תרגילי מתיחות וחיזוק לשיפור היציבה והגמישות. – תזונה – הרגלי עבודה, ארגונומיה, נכונים. – הרגלי חיים בריאים

6a64223bf16489dad0cba61b62dff3fe

גמישות חוט השדרה תאפשר לך גמישות בחיים – יכולת להתמודד עם עומסי ולחצי היום יום.

זמן, רצף טיפולי ומחויבות למטרה

שלושת הגורמים החשובים ביותר לשיקום מערכת העצבים שלך הם: זמן, רצף טיפולי ומחויבות. חשוב להבין זאת כחלק ממסע הבריאות שלך בעזרת כירופרקטיקה.

זמן

האנשים מצפים לקבל את הבריאות שלהם חזרה, במהירות. הם רגילים למכוניות מהירות, אוכל מהיר ותרופות מהירות. זמן הוא מרכיב מכריע אם רוצים לחזור ל-100% בריאות. אצל אנשים רבים בעיות הבריאות החלו בעבר הרחוק ורק לאחרונה החלו להופיע סימפטומים. אם הגורמים מתחת לפני השטח של הבעיה התפתחו במשך חודשים ושנים, אין זה הגיוני שהבעיה תיעלם תוך מספר ימים או מספר טיפולים. זמן הוא מרכיב מפתח ליצירת שינויים.

רצף טיפולי

סדרת טיפולים רציפה היא המפתח לתיקון הפרעות עצביות ושיקום מערכת העצבים בתהליך ההחלמה שלך. הכירופרקט שלך יבנה עבורך תוכנית טיפולים אישית ורציפה. התמדה בטיפול חיונית, על מנת שהשינויים הדרושים יתרחשו. אתה לא יכול לעשות דיאטה ליומיים, לזלול במשך שבעה ימים, אחר כך שוב דיאטה של יום ושוב זלילה של שלושה שבועות – ולצפות לרדת במשקל.

הדבר נכון גם בשיקום מערכת העצבים ולימוד הגוף דרכי התמודדות חדשות. שינוי בתפקודים שהיו לקויים בגופך במשך זמן רב, דורש סדרת טיפולים רציפה. משך הזמן שלקח לבעיה להתפתח ומצבך הבריאותי הכללי יקבע את מספר הטיפולים להם יזדקק גופך על מנת להחלים ולהבריא.

מחויבות למטרה

מחויבות לבריאות הוא החלק המחבר את המשוואה יחד ועיקרו באחריות המטופל. הגיע לפגישות שנקבעו, שאל שאלות ועשה את המטלות הניתנות לך. הגיע להרצאות הניתנות על ידי הכירופרקט שלך ולמד יותר על הבריאות שלך. קח אחריות גדולה יותר על הבריאות והריפוי שלך.

משוואה לבריאות אופטימלית

הבריאות היא בהישג ידך!

ראיון עם פרופ קראסו על כאבי גב ועמוד שדרה
האם פריצת דיסק גורמת לכאבים?

שיטה חדשנית ועדינה לטיפול בכאבח גב

מדוע עמוד השדרה חשוב להתפתחות וצמיחה