האם שאיבת דיסק היא הפתרון הנכון עבורך?

צמד המילים "פריצת דיסק" מוכר היטב לישראלים רבים. הם גילו אותה לאחר שהחלו להופיע שורה של תסמינים מעוררי דאגה, מכאבי הגב והצוואר – ועד לעקצוצים ולתחושה כי השרירים רדומים גם בגפיים. לרוב האינסטינקט הוא לפנות לעזרתן של התרופות השונות, ויכול מאוד להיות שתרופות או זריקות יצליחו לספק מענה מסוים, לפרק זמן קצוב ולא מאוד ממושך. לצדן קיימות היום גם חלופות נוספות כמובן, וכדאי להכיר אותן ולהבין את משמעותן. אם כן, מה היא שאיבת דיסק, מה הקשר בין כירופרקטיקה פריצת דיסק, ואיך ניתן לשקם את הגוף ולאפשר לו לחזור לתפקוד מלא ולטווח תנועה רחב הרבה יותר?

שאיבת דיסק – מה זה אומר בכלל?

לאחר שאובחנה פריצת הדיסק, רופאים שונים עשויים להמליץ על הליכים כאלה ואחרים, ואחד ההליכים הפופולריים יותר מוכר בשם שאיבת דיסק. כפי שאתם בוודאי יכולים לשער, משמעות הדבר היא שבמהלך הטיפול מתבצע שאיבה של נוזל הדיסק, אך שאיבה זו מתבצעת בהליך כירורגי, תחת הרדמה מקומית. זוהי פעולה שצפויה להימשך כשעה, ושיעורי ההצלחה שלה מתקשים להרשים: כ-70 עד 80 אחוזים מכלל המטופלים שעוברים שאיבת דיסק עשויים לחוש שיפור ברמות הכאב. אם כן, לפני שאתם בוחרים לבצע פעולה כירורגית ופולשנית שסיכוייה נמוכים מהצפוי (והרצוי), יש עוד גורם מקצועי אחד שכדאי להכיר: כירופרקטור.

כירופרקטור לטיפול בפריצת דיסק

על אף שידוע כי שאיבת דיסק היא אחת הדרכים הקיימות לטיפול בבעיה, גם כירופרקטיקה פריצת דיסק יכולה לספק מענה. למעשה, זהו טיפול יעיל, איכותי, מדויק וטבעי הרבה יותר. הוא לא מתבצע בחדר הניתוחים, איננו דורש הרדמה מכל סוג שהוא, ושיעורי ההצלחה של הטיפול גבוהים להפליא. כך, באמצעות כירופרקטור מוסמך ועתיר ניסיון אתם יכולים לטפל בבעיה באופן איכותי הרבה יותר. שיטת הטיפול הייחודית היא השיטה האפקטיבית שמקלה משמעותית על מגוון רחב של בעיות, לרבות כאבי צוואר וראש, כאבי גב במהלך ההיריון וכאבים שמקורם איננו בבעיה פיזיולוגית – אלא במתח וחרדה. כך ניתן להתמודד בצורה טובה ומעמיקה גם עם פריצת הדיסק, ללא צורך בהליך כירורגי.

כירופרקטיקה פריצת דיסק

גברים ונשים אשר סובלים מפריצת דיסק מדווחים על כאבים עוצמתיים, על עקצוצים, על חולשה בגפיים ובמקרים מסוימים אף על פגיעה בעצבים. במצבים מהסוג הזה כירופרקטור הוא האדם הנכון בזמן הנכון. במקום לבצע שאיבת דיסק או ניתוח פולשני, ובמקום להסתפק בתרופות שמטשטשות תסמינים אבל מתקשות לטפל בבעיה – כירופרקטיקה פריצת דיסק היא הפתרון המנצח. במרפאה של ד"ר שמי שגיב תוכלו לבצע אבחון מקצועי מאוד, לזהות את מקור הבעיה ולקבל תוכנית טיפול שנתפרת באופן מושלם למידות האישיות שלכם. זהו טיפול טבעי ומדויק המבוסס על שיטת NSA, וכך, באמצעות לחיצות ממוקדות ניתן להחזיר את הגוף לתפקוד מלא, בלי כאב.

By | 2021-04-29T11:08:24+00:00 אפריל 29th, 2021|כתבות ופרסומים|0 Comments