טיפול בכאבי גב חזקים – בלי תרופות

כאבי צוואר וראש אינם נדירים, ועל פי ההערכות 8 מכל 10 ישראלים מתלוננים על כאבים מהסוג הזה בנקודות זמן שונות לאורך חייהם. בחלק מהמקרים הכאב ייעלם מעצמו בתוך כמה שעות, ובמקרים רבים אחרים הוא צפוי לחזור במלוא העוצמה תוך זמן קצר, ואף ללוות אותנו ימים או שבועות ללא הפוגה. הבעיה היא שבמצבים אלה רובנו מחפשים פתרונות קסם שיאפשרו לנו לחזור מיד לשגרה, לחדר הכושר או לעבודה. מצד שני, אם לא נזהה את הסיבה לכאב נתקשה להעניק לו טיפול אמיתי. אם כן, במקום לפנות למשככי הכאבים שיטשטשו את הבעיה, הגיע הזמן לזהות אותה ולהתמודד איתה באמת.

טיפול בכאבי גב – שלב האבחון

לפני הכול חשוב להדגיש כי הכאב הוא לא הבעיה האמיתית, אלא הדרך של הגוף לסמן לנו שמשהו מפריע לו. יכול להיות שביצענו תנועה לא נכונה, שבילינו זמן ממושך מדי בישיבה מול המסך או שהעמסנו על הגוף הרבה מעבר ליכולת שלו. העומס והשחיקה עשו את שלהם, וכך החלו להופיע כאבי צוואר וראש, גב וכתפיים. יכול להיות שישנה דלקת מפרקים הדורשת טיפול מדוקדק, אולי בלט דיסק או פריצת דיסק מסבירים את הכאב, ואולי מדובר בפגיעה אחרת שהובילה להופעתם של התסמינים. טיפול בכאבי גב יהיה אפקטיבי הרבה יותר אם הוא יותאם לבעיה עצמה – ולא לתסמינים שמעידים על קיומה.

טיפול בכאבי גב חזקים – תפקיד הכירופרקט

לאחר שזיהינו את מקור הבעיה בתהליך אבחון מעמיק ויסודי, הכולל בדיקה גופנית, בחינת ההיסטוריה הרפואית ואף צילומים ובדיקות נוספות במידת הצורך, הגיע הזמן לבנות תוכנית טיפול פרטנית. למעשה, כירופרקט מוסמך ומיומן ידע להקל על כאבי צוואר וראש ועל תסמינים רבים אחרים, וזאת באמצעות טיפולים ממוקדים מאוד. תוכנית זו מבוססת על שיטת NSA, המסייעת לנו לבצע "ריסטארט" למערכת העצבים ומסייעת בשיקום עמוד השדרה והתפקוד האופטימלי של הגוף. כל זאת, באמצעות לחיצות במוקדים אסטרטגיים אשר זוהו מבעוד מועד כמוקדים המחייבים את תשומת הלב של הגורם המקצועי.

כאבי צוואר וראש – הסוף לבעיה

הטיפול בשיטת NSA, או Network Spinal Analysis, הוא טיפול שנועד לעצור את התגובה המתגוננת של הגוף, ובפרט הוא מסייע למוח לייצר דפוסים יעילים הרבה יותר. לצורך כך מבצע ד"ר שמי שגיב אבחון מעמיק, ולאחר מכן נקבעת תוכנית טיפול המבוססת על שיטה זו. במהלך הטיפול עצמו מתבצעות לחיצות עדינות ומדויקות בחוט השדרה, מה שמוביל בתורו גם להקלה משמעותית בכאב, ואף להפחתת הלחץ, המתח והחרדה. במקום עוד משכך כאבים, זריקות ופתרונות קסם אחרים, במרפאה של ד"ר שמי שגיב תמצאו טיפול בכאבי גב חזקים שהוא יעיל ומדויק הרבה יותר. כך תוכלו להיפרד מכאב ואף למנוע את הופעתו גם בהמשך הדרך.

By | 2021-04-12T15:02:30+00:00 אפריל 12th, 2021|כתבות ופרסומים|0 Comments