כאבים כרוניים ופריצת דיסק – הכל על הטיפול שעליכם להכיר

אצל רבים מאיתנו לא עובר שבוע אחד מבלי שנחוש כאבים. השגרה המודרנית גורמת לרובינו לשבת שעות רבות מול המסכים מבלי לקום מהכיסא או מהספה. בעת הישיבה סביר להניח שלא נחוש כאבים אך כאשר אנו קמים עלולים להיווצר כאבים בצוואר, בגב וברגליים ולפתע אנו מתחילים לשאול את עצמנו מה הם כאבים כרוניים.

כיצד קוראים לכאבים שלא מרפים מאיתנו?

מכירים את הכאבים האלו שלא מרפים מכם? שממשיכים ללוות אתכם גם כאשר אתם ישנים? שהם עלולים להיווצר לאחר פריצת דיסק בצוואר או כאבי גב ממושכים ואינכם יודעים איך קוראים להם? הכירו, אלו כאבים כרוניים.

מה הם כאבים כרוניים, כיצד ניתן לטפל בפריצת דיסק בצוואר ומתי כדאי שניצור קשר עם כירופרקט בצפון? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע שחשוב שתכירו.

מה הם כאבים כרוניים?

קרוב לוודאי שחשתם אותם בעת שסבלתם מפריצת דיסק בצוואר, מכאבי גב או שאתם סובלים מהם באופן שגרתי. מה הם כאבים כרוניים? כאבים כרוניים הינם כאבים שישארו איתנו לתמיד – גם לאחר החלמת הרקמות והשרירים. כאבים כרוניים יכולים להימשך גם ללא קשר למצבנו הגופני הנוכחי.

מה הם הגורמים לכאבים כרוניים?

כירופרקט בצפון מסביר כי קיימים כאבים כרוניים נוצרים בעקבות מספר גורמים עיקריים –

  • עומסים גופניים כבדים או עומסים חוזרים ונשנים
  • חוסר בפעילות גופנית וכושר גופני ירוד
  • פריצת דיסק בצוואר ובגב
  • עייפות ממושכת
  • ישיבה רצופה מעל 8 שעות ביום
  • מצבים נפשיים ירודים – לחצים, מתחים, חרדות ודיכאונות
  • עישון והשמנת יתר

 

מהי פריצת דיסק בצוואר?

עמוד השדרה שלנו הינו רצף של דיסקים המופרדים באמצעות חוליות. הדיסקים הבין חוליתיים משמשים כבולמי זעזועים ותפקידם למנוע אי תפקוד של עמוד השדרה ושל הגוף כולו. הדיסקים הבין חוליתיים מורכבים מחומר ג'לטיני הקרוי נוזל הדיסק.

כירופרקט בצפון מסביר שפריצת דיסק בצוואר ובגב מתרחשת כאשר נוזל הדיסק יוצא ממעטפת הדיסק החוצה. מצב זה גורם לקריעת החוליות והטבעות ואף לשיתוק כאשר זה קורה בדרגות חמורות. כירופרקט בצפון מבהיר גם שהסיכונים להיווצרות פריצת דיסק עלולים לגבור כאשר אתם מבצעים הרמות והתכופפויות חוזרות ונשנות על החוליות ויושבים באופן המכביד על החוליות.

מתי עלינו ליצור קשר עם כירופרקט בצפון?

כפי שכבר הבנתם, הרגלים שגרתיים לקויים עלולים ליצור לא מעט בעיות אורתופדיות ולהכיר מקרוב את התשובה לשאלה מה הם כאבי גב כרוניים. אם אתם מעוניינים לטפל בכאבים כרוניים ובפריצת דיסק בצוואר באופן המיטבי, עליכם ליצור קשר עם כירופרקט בצפון שעליו אתם יכולים לסמוך.

שמי שגיב הינו כירופרקט בצפון המתמחה בטיפול במגוון רחב של בעיות אורתופדיות כדוגמת כאבים כרוניים באיזורים שונים ופריצת דיסק בצוואר. אם שאלתם את עצמכם מה הם כאבים כרוניים וכיצד ניתן לטפל בהם אז התשובה היא רק עם כירופרקט בצפון מוסמך ומקצועי שעליו אתם יכולים לסמוך. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם ד"ר שגיב עוד היום והתחילו כמה שיותר מהר בטיפול העשוי לשדרג את חייכם מקצה לקצה.

By | 2022-06-02T16:16:20+00:00 יוני 2nd, 2022|כתבות ופרסומים|0 Comments