מתי תצטרכו מומחה לעמוד השדרה?

עמוד השדרה, כמכלול, הוא מכונה אחת גדולה, מורכבת ומשומנת. במכונה הזו פועלים המון רכיבים זעירים, שלכל אחד מהם תפקיד משמעותית, וחוסר התפקוד של אחד מהם משפיע היטב על המערכת כולה. זוהי המערכת שמבטיחה לנו גמישות ומאפשרת לנו את התנועה בכלל, וכאשר מתעורר החשד לקיומה של בעיה מומחה עמוד שדרה הוא האדם הנכון לטיפול בה. הוא ידע לזהות טווח רחב של בעיות, להבין מה גורם לכאבי הגב, הצוואר או הכתפיים, ומה אפשר לעשות לא רק כדי להחזיר אתכם לתפקוד, אלא גם כדי לרכוש הרגלים חדשים שיאפשרו לכם להימנע מהכאב גם בהמשך.

טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק

אחת הבעיות הנפוצות יותר היא פריצת דיסק, מצב שבו הסיבים החיצוניים סביב החומר הג'לטיני בדיסקים שבין החוליות נקרעים, והנוזל הצמיגי דולף החוצה. זה עלול לקרות משלל סיבות, לרבות חבלה או שחיקה, ולרוב פתולוגיות מהסוג הזה יופיעו בעמוד השדרה המותני, אם כי גם אזורים אחרים בעמוד השדרה פגיעים לא פחות. במצבים אלה סביר שתחושו כאבי גב חזקים, וכאבים אלה אף יקרינו לאזורים אחרים בגוף. מומחה לעמוד השדרה יוכל לזהות את הבעיה היטב, לבנות תוכנית טיפולים אופטימלית ולהציע פתרון אפקטיבי שיחזיר לגוף את הגמישות שאבדה לו. כך, בלי תרופות, זריקות או ניתוחים למיניהם, טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק הוא כלי חשוב שמספק מענה אמיתי, איכותי וטבעי הרבה יותר.

מומחה לעמוד השדרה – טיפול בעקמת

עקמת היא תופעה המוכרת היטב לכירופרקט מומחה לעמוד השדרה. זהו מצב שבו עמוד השדרה נוטה הצידה, בין אם בשל עקמת מבנית (שמקורה בתהליכי הגדילה וההתפתחות) ובין אם בשל עקמת פונקציונלית (שמקורה בשיבושים שונים של מערכת השלד). כך או כך, בטיפול המותאם אישית לצרכיו הייחודיים של כל מטופל, כירופרקט מומחה יודע לטפל באופן ישיר בעקמת, וכן למנוע בעיות אפשריות אחרות שעלולות להתעורר כתוצאה מהבעיה הקיימת. זהו טיפול מקיף ויסודי שמוביל לשיפור אמיתי באיכות החיים, ותפקידו של הכירופרקט לא רק לטפל במצוקה הקיימת – אלא גם לספק כלים פשוטים ויעילים למניעת פציעות וכאבי דומים גם בהמשך.

כאבי גב חזקים והטיפול בהם

חשוב לזכור שישנן סיבות שונות שעשויות להסביר כאבי גב חזקים, מפציעות ספורט ועד חבלות או נפילות, וגם במהלך ההיריון חוות נשים רבות כאבים עוצמתיים בשל השינויים בגוף. יתרה מכך, מתח נפשי, לחץ וחרדה עלולים אף הם להתבטא דרך מכאוב פיזי בגב, בצוואר, בכתפיים ובאזורים אחרים. מומחה לעמוד שדרה ידע לזהות את הסיבה האמיתית לבעיה, מתוך הבנה כי הכאב הוא תמרור אזהרה שמחייב תשומת לב – ולא היעד שבו צריך לטפל. טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק ובכל גורם המשפיע על הכאב, הוא הטיפול הנכון והיעיל ביותר, ובמרפאה של ד"ר שמי שגיב תמצאו מענה איכותי ומדויק מאוד למצוקה, כדי שתוכלו לחזור לשגרה שלכם, בלי כאב

By | 2021-03-25T10:05:25+00:00 מרץ 25th, 2021|כתבות ופרסומים|0 Comments