פריצת דיסק צווארי תסמינים וטיפול

ישנן סיבות שונות להופעתם של כאבי הגב, הצוואר והראש, אך אין ספק כי רבים המקרים בהם אלה התסמינים המצביעים על קיומה של פריצת דיסק צווארי. למעשה, סביר להניח שאם אתם סובלים מהבעיה הרגשתם את הצוואר התפוס, את היכולת המוגבלת שלכם להטות את הראש (לצדדים או מלמטה למעלה), את הנוקשות באזור הצוואר ואת הראש הכואב. בחלק מהמקרים מדובר בבעיה חולפת, והכאבים השונים עשויים שלא להעיד על קיומה של מצוקה כזו או אחרת. עם זאת, חשוב להבין כי לפריצת דיסק צווארי תסמינים המחייבים ערנות, ואם זיהיתם אותם מומלץ לפנות לקבלת טיפול כירופרקטי מקצועי.

מה זה בכלל פריצת דיסק צווארי?

פריצת הדיסק הנפוצה, זו שזוכה לפופולריות משמעותית הרבה יותר, היא פריצת דיסק בעמוד השדרה המותני. אחותה הקטנה מוכרת קצת פחות, והיא מתמקדת בחוליות העליונות של עמוד השדרה. למי שמתמודד עם פריצת דיסק צווארי תסמינים שונים בוודאי יישמעו מוכרים, בפרט כאבים באזורי הראש והצוואר, הכתפיים, העורף, השכמות והידיים. בנוסף לכאבים אלה סביר שיורגשו גם תסמינים אחרים, כדוגמת חולשה בשרירי היד או תחושת "נימול" וכן פגיעה בתחושה בכלל. טיפול כירופרקטי, ובפרט טיפול בשיטת NSA, יכול לספק מענה איכותי לבעיות אלה, בעיקר משום שהוא מתמקד בבעיה עצמה – כלומר בפריצת הדיסק – ולא בתסמינים.

טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק צווארי

מקורה של פריצת הדיסק הצווארי היא בחוליות העליונות של עמוד השדרה, ובאופן טבעי גם טיפול כירופרקטי בבעיה מתמקד בחוליות אלה, בפרט בחוליות C5 ו-C6. כירופרקט מומלץ העובד בשיטת NSA יציע מענה איכותי שמוותר באופן מוחלט על ניתוחים והליכים פולשניים אחרים, וכן על טיפולים תרופתיים או זריקות להעלמת הכאב. במקום, הכירופרקט המוסמך יבצע אבחון מקיף ויסודי של הבעיה, יסמן את המוקדים שבהם יש להתמקד ויבצע את הטיפול באמצעות ידיו בלבד. זאת על ידי לחיצה בנקודות האסטרטגיות שאותרו, בעוצמה מדודה כמובן ובמטרה לשפר משמעותית את תפקוד החוליות. התוצאה? חיזוק דרמטי של הגוף – והעלמת הכאב.

כירופרקט מומלץ – לטיפול ולמניעה

בשלב זה חשוב לזכור כי טיפול כירופרקטי נועד לא רק כדי לספק מענה לבעיה קיימת, אלא גם כדי למנוע בעיות שונות. כך, במהלך הטיפול תוכלו לקבל גם כלים מצוינים שיאפשרו לכם לשמור היטב על הגוף בהמשך, מה שיתרום לשיפור ניכר בתחומים רבים אחרים, לרבות בכל הקשור ליציבה או לנשימה. כירופרקט מומלץ ומנוסה יודע להציע לא רק טיפול נקודתי בבעיה קיימת אלא גם טיפול מונע כדי להגן על הגוף ועל עמוד השדרה, ולבצע "ריסטארט" למערכת העצבים כדי לייצר דפוסים חדשים, יעילים וטובים יותר. זהו הטיפול האיכותי שמציע ד"ר שמי שגיב, כירופרקט מוסמך ועתיר ניסיון, שיבנה עבורך תוכנית טיפול מנצחת כדי להתמודד עם פריצת דיסק צווארי ועם כל בעיה אחרת שפוגעת באיכות החיים שלך – והגיע הזמן לטפל בה באמת.

By | 2021-05-13T10:24:23+00:00 מאי 13th, 2021|כתבות ופרסומים|0 Comments